קופונים פעילים כעת:

כיצד להגדיר יעדים פיננסיים? (חלק 2)

קבע מועד אחרון ליעדים הפיננסיים שלך

אוקיי, עכשיו כשאתה יודע מה היעדים הפיננסיים שלך וכמה כסף תצטרך כדי להגיע אליהם, אתה מוכן לקבוע להם מועד אחרון! קל לומר “אוי, אנחנו נכניס כסף לחשבון החיסכון שלנו כשיש לנו אותו”. זה הרבה יותר קשה לדבוק בזה אם אין לך תוכנית ומועד אחרון להשגת המטרה הזו.

הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להגדיר תאריך יעד יציב עבור המטרה שלך ולעבוד את דרכך לאחור כדי להבין כמה זמן תצטרך כדי שתוכל לחסוך לשם כך. האם אתה מתכנן לקצץ באכילה בחוץ כדי להשתמש בכסף הזה למשהו אחר בעתיד הקרוב? כמה מהר אתה צריך לשלם את החוב שלך? באיזה תאריך אתה צריך כדי לשמור את המקדמה שלך? מתי תרצו לצאת לחופשה? באיזו מסגרת זמן אתה עובד כדי להתאים את התשלום לרכב החדש שלך לתקציב שלך?

הגדר יעדים שבועיים/חודשיים

לאחר שקבעתם את המועד האחרון שלכם, עבדו אחורה כדי שתוכלו לקבוע יעדים מדידים, חודשיים, שבועיים ואפילו יומיים. מטרות צריכות להיות מדידות כדי לעבוד! אם לא תעקוב אחריהם, איך תדע שאתה בדרך הנכונה?

כדי למדוד יעדים, חלק אותם עוד יותר. במקום לומר “אני אשלם חוב של 5,000 ש”ח עד דצמבר”, נסה “אני אשלם חוב של 400 ש”ח לחודש.” יעדים קטנים יותר ניתנים למדידה ישמרו על מוטיבציה. בנוסף הם פחות קשים, מה שאומר באופן טבעי יותר ניתנים להשגה!

ודא שאתה לא מכוון למטרה גדולה מדי, כי בסופו של דבר אתה פשוט מרגיש מיואש. אין לאף אחד זמן לזה! בטח, חשוב ליצור מטרות שימתחו אותך, אבל וודא שאתה עדיין יכול להגיע אליהם. בכל פעם שתגיע ליעד קטן יותר, זה ייתן לך ביטחון ואינרציה להתקדם ולהגיע ליעד הבא שלך!

עקוב אחר המטרות שלך

טבלאות החיסכון בכסף יעזרו לך לשמור על מוטיבציה לחסוך למטרות החלומות שלך. מעקב החובות יעזור לך להישאר במסלול כדי למחוץ את החוב שלך!

חגגו את השגת היעדים הפיננסיים שלכם

יאיי, סוף סוף הגעת ליעד שלך! עכשיו מה? לפני שתעשה משהו אחר, אתה צריך לפנק את עצמך ולחגוג את הצלחתך בהשגת המטרה שלך! אתה בוחר את הדרך הטובה ביותר לחגוג, אבל וודא שאתה מזהה את ההצלחות שלך לפני שתמשיך לדרך הבאה.

אתה יכול להגיע ליעדים הפיננסיים שלך

בסדר, הנה יש לך את זה! כעת יש לך את הכלים להגדיר את עצמך להצלחה כשאתה מגדיר יעדים פיננסיים. כולנו קבענו יעדים פיננסיים בעבר. השאלה היא האם אנחנו יכולים לשמור אותם? זכרו, מבחן האופי האמיתי הוא היכולת לבצע החלטה, הרבה לאחר קבלת ההחלטה. השגת יעדי הכסף שלך תדרוש ממך להיות ממושמע, אבל אם תבצע את הצעדים הנכונים בהגדרת היעדים שלך, אתה לגמרי יכול לעשות את זה!